登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

发福了,不拍照了.

 
 
 

日志

 
 

女人...  

2008-08-22 03:50:04|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

E+系凌晨3点半....

 

我岩冲完凉....

 

平时日日都甘过...


悟知点解

 

今日特别想同大家分享下我D想法..

 

有D变态

 

想睇就继续睇落去喇~~

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

我冲完凉之后

 

发觉我条底度有M

 

你老母遮系又要我洗喇~~

 

都悟明..

 

边条蛋散发明要女人黎M噶...

 

男人就悟洗!!!

 

女人黎M

 

又辛苦...

 

又难顶...

 

仲要洗底果下野底死....

 

今日先修好既指甲啊~~~

 

你们的寿命又要缩短了~~~

 

见度D洗M既水....

 

我发觉自己真系好伟大...

 

点解可以流甘多血都无训低~~

 

而且...

 

点解我悟捐左驱仂~~

 

无晒啊嘛~~

 

E+悟系话好等血用噶咩..

 

返正我个个月都白白流甘多血囖...

 

捐左驱积返D阴德仲好....

 

嗯..

 

决定了....

 

听日早上锣个袋装返D新鲜既M血锣去捐左驱...

 

做返件好事..

 

老师由细就教我要学雷锋...

 

我捐血会记得悟留名噶...

 

唉~~

 

悟知我做既哩件好事

 

系米又要等我归西之后D人睇左我哩篇日记先知原来我有几伟大叻~~

 

话晒我都个个月捐新鲜血的....

 

 

 

 

以后你地一个悟小心用度我D血...

 

就悟洗讲多谢喇~~~

 

我只不过系尽下人屎先捐噶遮...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                             08.08.22

                                                                                                                             3:47AM

  评论这张
 
阅读(146)| 评论(25)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018